Pastasallad!

Har ni fint väder? Här i Hjo är det skit, regnat i princip hela dagen. :( Blir på så dåligt humör om det regnar under sommaren. Blir lite "rädd" att det ska fortsätta så och regna hela sommaren. Det gjorde det en gång när jag var liten, och det var inte roligt!
Idag åt jag morsans underbara pastasallad. Jag älskar den! Axel kom förbi och åt det med och sen kolla vi på Simpsons, Family guy o Scrubs! :)
Nu sitter vi på mitt rum och han ska vara här och kolla medan jag fightas mot Lich King i 25-manna! \o/
Ikväll kommer Camilla (min syster och axels mamma.) Och imorgon ska vi kolla när Axel går ur 9an! :)
Puss! ♥

Kommentarer
Postat av: Bat4Dead

Pastasallad har blivit min nya LAN mat, börjar känna mig gammal :7

2010-07-14 @ 15:36:53

Skriv vad du tänker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0