Ansiktsmask.

Nuuuuuuu har jag äntligen orkat blogga igen, haha. Vissa stunder är jag jättesugen på att blogga men det blir inte av, vet inte vad jag ska skriva om m.m! Tipsa mig om vad jag kan skriva om!
Det har hänt massvis sen jag skrev senast. Har inte köpt några av dom skorna i inlägget under.. än! Mamma tjatar om att jag måste köpa ett par lågklackade höstskor! Så får väl köpa det först! :)
Har fått min älskade iPhone 4 nu äntligen! (Fick den förra veckan tror jag.. Eller var det 2 veckor sedan..?) Jag älskar den! Så nu kanske man har ett skäl till att blogga mera! Men hur bloggar man via iPhone då? :)
Har börjat plugga japanska nu med!
OCH JAG HAR FÄRGAT HÅRET BRUNT! Första gången i mitt liv! ;D haha.
Jag idag med ansiktsmask på mig!
Puss! 


Kommentarer
Postat av: helen

internet -> blogg.se -> nytt inlägg



om inte blogg.se har iphone app :)

2010-10-21 @ 21:37:39
URL: http://helly.nu
Postat av: sofia elander

Okej, tack! Men när jag försökte så kunde jag inte ladda upp ngn bild, bara skriva text! :<

2010-10-21 @ 21:42:49
URL: http://elanderlicious.blogg.se/
Postat av: sofia elander

Okej, tack! Men när jag försökte så kunde jag inte ladda upp ngn bild, bara skriva text! :<

2010-10-21 @ 21:43:12

Skriv vad du tänker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0