Zumba!

Konbanwa!
Visste ni att jag har börjat dansa Zumba för ungefär 2 månader sedan på gymmet?
Jag och Louise brukar dra dit någon gång i vecka, superkul! Men det negativa är ju att det kostar så himla mycket!
En gång kostar 85:- och det känns lite onödigt att köpa ett månadskort om man bara går på zuman nu.
(jag ska börja träna mer sen när jag gått ner lite i vikt.)
Så nu passade jag på att köpa en zumba box på internet! Perfekt! Nu gäller det bara att man ligger i. Det kan lätt bli så att man skiter i det när man har det hemma, men inte denna gången minsann! Zumba är superkul och det förbränner mycket! (Cirka 500-900 kalorier per timma.) Så om ni vill gå ner i vikt så ska detta hjälpa, om ni samtidigt äter rätt då!
Jag ska börja gå ut och powerwalka några dagar i veckan nu med igen. Har slutat med det nu typ eftersom att det är så kallt haha. Men man kan nog inte gå ner i vikt så snabbt av att bara dansa zumba. Det gäller att ligga i. ;-)
Innehåll: (4 skivor.)
1. Beginners
Lär dig grunderna till varje rytm och dans på ett sätt som är lätt att följa.
2. Abs, Buns and Thighs
En lustfylld och rolig workout med utvalda, effektiva övningar för att träna
typiska problemområden som mage, stjärt och lår. Den bästa Zumba-träningen
någonsin!
3. Advanced
Ett fullständigt träningsprogram för hela kroppen i högt tempo med den bästa
musiken och bästa danserna, inklusive salsa, merengue och till och med
flamenco.
4. Power (+ bonus ZUMBA KIDS)
En kaloriförbrännande explosion! Den här dvd:n kombinerar de bästa rörelserna
och rytmerna för en maximal kaloriförbränning. Träna och njut samtidigt!

Så jag hoppas att det går bra för mig nu!
Puss

Kommentarer

Skriv vad du tänker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0