Carolina gynning.

Halloj!
Fy satan vad jag är seg, jag har varit vaken i 30 timmar nu ungefär så jag kommer sova skönt inatt!
Idag fick jag hem Carolina's parfym "Go girl!" den är heeeelt underbar! Jag är kär. Köp den! Nu har jag både Go girl och Passion. Själv tycker jag att Go girl doftar godare tror jag. Haha är inte riktigt säker än för båda doftar gudomligt! Men Go girl är en parfym som man bara kan använda till fester eller speciella tillfällen tycker jag! Passion brukar jag använda när jag drar till plugget. :) Men Go girl luktar för gott för att man ska slösa på den när man är där haha.
Då har man iallafall gett Carolina lite pengar nu iallafall. Känns skönt. Gillar verkligen henne! Hon är snygg, smart och framförallt härlig och rolig! Det borde finnas fler som henne i Sverige.
Inte världens bästa bild men jag gillar hur man får parfymerna med. (Passion är likadan bara att den är i annan färg. Hur gulligt är inte detta då?!) =)
Puss


Kommentarer

Skriv vad du tänker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0