Matfestivalen 2010!

Matfestivalen var faktiskt sjukt trevlig i år!
Jag o Louise drog in till Skövde runt 16.00-tiden. När vi kom in dit så drack vi vin och hade det trevligt!
Det var f.ö. första gången jag smakade på friterad banan med glass! Det var riktigt gott!!
Vi gick runt och letade efter nya nattklubben i Skövde, Vibe, men vi hittade den inte. Så vi gav upp och åt vitlöksbröd+isbjörns drink på Voda! *mums*
Vid 19.30 drog vi till torget och skulle kolla på Alcazar när dom spelade. När vi kom dit så var det nått förband som sjöng michael Jackson låtar.. Inte okej! Är så himla trött på att vart man än går så ser/hör man nått om MJ. Tycker det är töntigt att folk börjat uppskatta hans musik mer nu när han är död.. Värt?! Nej.
Iallafall.. Alcazar var 30 minuter försenade. Men så underbara live! :) Partystämningen höjdes till 100%!
Dom var klara runt 20.30, så då gjorde jag och Louise ett till försök att hitta Vibe, och det gjorde vi till slut! (Vi fick fråga en vakt, haha!)
Och för er som vill veta: Nya nattklubben Vibe i Skövde ligger mitt emot där Krickelin låg!
Den var öppen 21.00-02.00! Gratis inträde etc.
När vi kom in så blev jag faktiskt lite besviken.. För det första så gick man ner till en källare typ, och för det andra så var inte stället alls stort! iofs så var det "premiär" för Vibe i helgen, så det var nog därför det var så mycke folk. Om det inte är så fullt så är nog den klubben jättebra! :)
Jag och Louise drack isbjörnen där. Sen så dansade vi bara och hade roligt!
Haha, det kom fram en kille som skrek "DÄR ÄR JU ELANDER!" så tog han kort på mig. Sen så ville han även att Louise skulle ta kort på mig och honom tillsammans..
Haha, det var en trevlig kväll faktiskt! Och de var kul att så många hälsade på mig! :)
I lördags mådde jag bra, även fast jag hade druckit mycket i fredags. Wiho!
Ja.. Vad har jag gjort mer..? Är ute och tar en powerwalk med Louise varje dag! Ibland kan jag gå en extra gång själv också när jag har tråkigt.. Det är så skönt när man väl kommer igång! :)
Louise pratade ganska mycket igår om hur hon går ner snabbt. Det enda man behöver tänka på är att man ska äta max 1500 kalorier/dag. Jag tror hon sa att hon går ner cirka 1kg i veckan om jag inte minns fel.. Men något sånt iaf. :) Jag ska nog hålla på 1300 kalorier/dag! :)
Nej, nu ska jag och Louise gå 5km i högaliden!
Puss! 



Kommentarer
Postat av: Jessica

Fin blogg :)

2010-09-01 @ 12:50:34
URL: http://yessicaas.blogg.se/

Skriv vad du tänker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0