Halloween.

Godnatt/Godmorgon.
Beror nog på vad du har för jobb osv.
Som ni kanske vet så var Halloween igår, dom flesta firade det i lördags eftersom att dom inte vill festa på en söndag. Men jag firade det igår! Först så hade jag och Louise bakat pumpapaj (var ett rent helvete, haha), muffins med choklasbitar i, banan och marshmellows doppade i choklad och sen i kokos eller strössel. Till det så gjorde vi en bål som bestod av Sprite, apelsin juice och frysta bär. Jättegod! Ett tips är att om ni vill ha den under Halloween nästa år etc så låt den stå 5 timmar i kylskåpet så bålen hinner bli röd. ;)
Sen så kollade vi på 3 filmer osv. Det var trevligt! Längtar som tusan tills nästa halloween! =)
Får börja planera nu redan...
Aja, nu börjar magen må dåligt så jag drar och lägger mig. Godnatt!
Puss



Kommentarer
Postat av: lin

2010-11-02 @ 22:54:23
Postat av: lina

Mmmm lät gött med muffins! =D

2010-11-02 @ 22:55:35
URL: http://lajna.webblogg.se/

Skriv vad du tänker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0