Kallt!

Kon'nichiwa!

Hur är det med er? Någon av er som har snö än..? Det har inte vi, som tur är! Snö är vackert, men det är kallt, halt och sen blir det slask = urk! Ne, jag föredrar sommaren. Idag har jag varit och fotat kronprinsessan Victoria och Daniel. Dom kom till Hjo idag, tog över 200 bilder haha. Lägger upp dom sen när jag har lagt in dom i datorn! Kallt är det, både utomhus och inomhus. Jag är en sån person som helst inte har på elementet förrän det VERKLIGEN behövs! Och snart kommer det behövas... Suck. Kommer ihåg för bara 3 år sedan så kom denna kyla i januari ungefär.. Vårat klimat har blivit så dåligt. (Ta hand om våran jord!) :D Victoria och Daniel kom till vårat torg runt 12.45. Mamma var så glad över att dom skulle komma så vi var tvugna att få bra platser, haha. Så vi var väl där vid 12.10 och väntade i kylan! Jag hade bara leggings, kjol, t-shirt, converse (glömde att ta på mig strumpor!), halsduk och jacka på mig. Kände nästan direkt när jag kom ut ur dörren att jag behövde ta på mig mer men hade inte tid eftersom att mamma så gärna ville ha bra platser! Jag fick stå i den s.k. "fotorutan" som är längst fram precis där Victoria och Daniel gick ur bilen. Det var häftigt! hade med min Nikon D3000 så dom kanske trodde att jag var fotograf för Hjo tidningen eller något? Haha.. Nej, det måste man iofs ha presskort för, men ändå.
Så kom bilen med Victoria och Daniel, åh. Dom var så himla fina tillsammans. Ännu finare än på tv! (Dom var max 1meter från mig en gång!) Det var trevligt att se dom irl.
Nu sitter jag hemma och läser lite bloggar. Först läste jag på Blondinbella's blogg att hon och Nils har gått skilda vägar sen 3 år tillsammans. Det är lite sorgligt tycker jag. Har ju läst hennes blogg i minst 2 år iallafall. Och jag trodde seriöst att det skulle hålla hela livet mellan dom. Dom var ju lika fina som Victoria och Daniel tillsammans!
Sen så läste jag Paows blogg, inte lika gulligt där inte. Läste att hon gått bakom ryggen på hennes ex Hugo ang. Nemo. Ni som inte har hört något om det så har Paulina (Paow) varit tillsammans med Hugo i några månader. För några veckor sedan så började hon hänga rätt mycket med Nemo från Kungarna av Tylösand. Och det gick rykten om att hon hade haft sex med Nemo. Men hon nekade det.  Såklart så blev Hugo fundersam så jag tror att Paow och Nemo slutade träffas efter det. Och igår kom det ut att Paow hade varit otrogen. Men nekat det. Läste även inlägget som Hugo skrivit på sin blogg och jag tycker så synd om honom! Hur kunde hon vara otrogen mot honom egentligen? Med Nemo dessutom?! Förstår det inte.. Hugo är snygg som sjutton ju.. Jag vill inte säga något elakt om henne (inte för att hon skulle bry sig men..) hon har redan fått elaka kommentarer om det hon gjort, lite för elaka tycker jag vissa är. Men det kunde hon väl räknat med. Och nu har hon lärt sig av sitt misstag hoppas jag.
Men jag förstår fortfarande inte hur hon kunde göra det med NEMO?! Alltså han är ju ful som stryk! Dessutom har han ju säkert legat med typ 30 personer minst! Hur äckligt är inte det? Hela han kommer ju vara en könssjukdom snart!
Nåväl, bjuder på en liten bild på mig:
Puss! 


Kommentarer
Postat av: JonaZ

nattens blogg sluttar om 5 minuter

skriv jag är med

vinnare 2:00

2010-10-22 @ 01:57:34
URL: http://toppenfem.blogg.se/

Skriv vad du tänker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0