Jobbigt.

Hej på er allihopa! Vad gör ni? Eller ja.. Klockan är ju 05.00 så jag gissar på att dom flesta av er sover :) själv ligger jag i sängen. La mig i sängen för att jag behöver sova egentligen men jag är inte så trött! :( och de går bara skit på Tvn nu så jag passar på att göra ett kort inlägg! Nu har jag träffat en doktor. Det gick la sådär :/ hade tid 09.30 så jag var där då. När jag blev inkallad (nästan direkt) så gick jag o doktorn in i ett rum. Jag fick tala om hur allt ligger till osv sen så fråga han typ "när hade du sex senast?", "hur ser ditt underliv ut?" osv haha. Det var lite pinsamt tkr jag! Sen så kände han på min mage (klämde hårt som fan!) o herregud vad det gjorde ont ): men sen pratade vi lite allmänt om mig. Sen fick jag ta gluten+blodprover. Det känns ingenting ja är van. Men att se 4 rör fyllda med blod gör mig lite illamående. När jag tagit proverna så sa doktorn att jag ska få en remiss! Då ska dom köra ner en kamera i en "slang" och se va som e felet på min mage. Längtar! :) Mina mediciner jag fick skulle jag ba ha i 1 vecka och dom kostade 200:-! dyrt.. Så jag hoppas det går över nu då. Nåja. Nu ska jag nog sova. Ni har la int missat att det e Halloween idag? Puss och Godnatt!

Kommentarer

Skriv vad du tänker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0