Gamex på Lördag!

Godkväll!
Tänkte bara skriva ett snabbt inlägg för jag ska snart sova.
Imorgon bitti runt 08:00 drar jag till Stockholm och är där tills Söndag eftermiddag någon gång. Så jag håller på och packar nu. Behöver inte packa så mycket, vilket är skönt! Är väldigt trött så ska sova snart. Måste upp vid 05.00 och duscha så.. :(
Men iallafall.. Ska sova hos min moster tills på Söndag, trevligt! Imorgon händer ingenting, bara umgås typ. På Lördag ska jag, min syrra och hennes kille till Gamex i Kista, helt jävla underbart! Har längtat i cirka 1 år nu!
(Gamex är Sveriges första spelmässa för er som inte vet.)
Nåväl, kommer väl med uppdatering via min iPhone i helgen.
Puss



Kommentarer

Skriv vad du tänker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0