The twilight saga: eclipse!

Godmorgon bloggen!
Sovit gott? Det har inte jag.. Somnade runt 04.00 kanske och sen runt 08.00 så ringde min doktor och frågade hur jag mådde osv. Vi har haft lite kontakt sen jag var där för cirka 1 månad sen och fick tabletter mot min magkatarr. Men det kommer och går, tyvärr. Anyway, han sa även att jag skulle komma dit vid 09.30 idag, så det gjorde jag. Var där i 2 timmar dock. :( Runt 10.00 fick jag ta ett blogprov och sen runt 11.30 fick jag träffa min doktor. Det enda han hade att säga var "Det var trevligt att träffas, men nu åker jag tillbaks till Göteborg" osv o de tog bara 30 sekunder typ.. Kollade hans Facebook för någon vecka sen xD då stod det att han bodde i GBG så han jobbade nog bara här tills min "riktiga" doktor var tillbaka, eller något.)
Men nu är jag hemma iallafall! Vad har hänt mer då?
Jo! Jag var ju på Eclipse i Onsdags, shit va bra den var! Ni MÅSTE se den! Längtar tills den kommer ut på DVD. Hoppas det blir en Edward's box denna gången. ;) Köpa direkt!
Vad händer idag då? Det är ju helg! Själv har jag inget planerat mer än att äta tacos idag, haha.
Puss! 


Kommentarer

Skriv vad du tänker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0