Trollslända.

Usch.. I lördags natt runt 02.00-tiden så vaknade jag av att något satt på mitt ben. Så jag sparkade bort det av ren reaktion. Och sen när jag kollade så var det en GIGANTISK trollslända. Den var nästan 20cm!
Jag blev väldigt rädd, för jag gillar inte sån typ av insekt. Så jag sprang ner och hämtade flugsmällaren och tänkte döda den. Men när jag kom upp igen så var den inte kvar på sängen. Jag stod stilla någon minut för att se om den rörde på sig. Men det gjorde den inte. Så jag gick till datorn och kollade Facebook.
Efter 10 minuter så hör jag att något är bredvid mig, så jag springer bort till dörren o ser att trollsländan sätter sig på min datorstol! Jag lät min balkongdörr vara öppen och stängde dörren ut till hallen. Sen sov jag i ett av våra gästrum. Tänker inte sova där inne om det är ett monster där!
Haha, kanske låter konstigt men jag hade mardrömmar hela den natten. Sov inte alls bra. Som tur var så kom mamma och pappa hem igår så dom kollade igenom mitt rum och den var inte kvar. Så nu kan jag vara här inne igen!
Nu ska jag verkligen sätta upp en myggnät!
Puss! 


Kommentarer
Postat av: Tove

Haha så gulligt! Men jag förstår dig, otäcka kryp!!

2010-08-10 @ 03:48:22
URL: http://tovemarielarsson.blogg.se/
Postat av: sofia elander

Haha ja! Den var ju så stor med.. :(

2010-08-10 @ 09:39:05
Postat av: Lina

Hahahaha =) Så äckligt

2010-08-11 @ 23:22:31
URL: http://lajna.webblogg.se/

Skriv vad du tänker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0