Super Mario Galaxy 2

Godkväll!
Sorry för att jag inte skrev något igår men har haft ganska fullt upp så att säga. :)
I torsdags så fotade jag Axel som gick ur 9an, sen på kvällen så gjorde jag iofs inget speciellt men glömde av att skriva bara..
Igår så handlade jag och sen på kvällen så spelade jag Super Mario Galaxy 2 och drack lite alkohol osv. Spelet är underbart! Ni borde köpa! Det finns till Nintendo Wii.
Idag har jag inte gjort så mycket. Mår inte så bra så har väl bara slappat och kollat på film bl.a.
Men vet ni vad?! Jag har köpt biljetter till The Twilight Saga: Eclipse den 30:e Juni 18.00 i Skövde!!! HUR UNDERBART ÄR INTE DET DÅ?! Gråter ju nästan av längtan alltså! Jag ÄLSKAR Twilight filmerna. Och jag fick panik på slutet i New Moon så jag har säkert sett 1an och 2an 10gånger var för att jag längtar så mycket till Eclipse. :< Jag menar, liksom.. Hur kan dom va så elaka som slutar en film med "Bella, vill du gifta dig med mig?" Åååh, jag hatar sånt! Även fast jag "vet" att Bella kommer säga ja, men ändå..
Nu ska jag nog kolla på Twilight filmerna, haha. Blev så sugen. :(
Visst är dom sååå fina ihop? :D
Stina! :)
Axel. :)
Mammas kaffe! :D
Puss! ♥

Kommentarer
Postat av: helen

haaha, jag vet slutet, du kommer nog älska eclipse.



jag har ingen att gå med, så jag får nog tanka sketen telesync för att se den :c

2010-06-13 @ 14:37:09
URL: http://helly.nu
Postat av: sofia elander

Hur vet du slutet? :O

2010-06-13 @ 16:12:46

Skriv vad du tänker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0