Land of the lost!

GAH! Jag blir så irriterad.. Spelade World of warcraft och snackade med några i guilden. Så sa en av dom att han skulle kolla på "Remember me". (Den nya romantiska filmen ni vet? Som snygga Robert Pattinson är med i!)
Ville egentligen se den på bio men det blev inte av, så jag blev sugen på att tanka den nu. Så stannade filmen på 97.9% :< Har varit fast där ett bra tag nu..
Jag kollade på The land of the lost istället, vad tycker ni om den filmen?
Nu ska jag där emot somna till Beverly Hills 90210 som jag gör varje vardag. :)
Godnatt, puss! ♥

Kommentarer
Postat av: Martin a.k.a. xScaryKidx

Om du menar den filmen som Will Ferrell är med i. Där han åker tillbaka i tiden till en plats där det finns dinosaurier och massa andra historiska ting - den tyckte jag verkligen om. Var riktigt rolig.

Postat av: sofia elander

Japp! Det är den jag menar! Jag tyckte med den var bra :D

2010-06-09 @ 11:09:28
Postat av: Swezon

Jag älskar Land of the lost :D så jävla bra e den!!

2010-06-09 @ 13:38:14
Postat av: sofia elander

aa =D rolig e den iaf!

2010-06-09 @ 15:14:01

Skriv vad du tänker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0