Fakta.

Nu ska jag snart sminka mig, endast 3 timmar kvar tills jag drar till bion o ser på twilight: eclipse! Men först lite fakta om mig. :)

Fullständigt namn: Sofia johanna elander
Smeknamn: elander
Stjärntecken: Oxen.
Familjemedlemmar: Morsan, farsan, 3 systrar och 1 broder.
Arbetar med: Pluggar atm.
Favoritfilm: Twilight filmerna. :)
Favoritmusik: metal och indie. 
Favoritbok: Hmm, beror på humör. :P
Favoritmat: Äggsallad! :E
Favoritdjur: Sibirisk dvärghamster!
Favoritfärg: Rosa.
Bästa programmet på TV: Beverly Hills 90210!
Min roligaste resa var: Spanien.
Mitt drömresemål är: Tokyo, Japan.
Jag älskar: Min familj, mina vänner och att vinna på spel.
Jag hatar: Lagg och falska människor.
Det är så tråkigt när: Det regnar eller snöar..
Det är så roligt när: Man gör en person glad.
Till en öde ö skulle jag ta med mig: Laptop.
Det gör jag när jag är 25: Pluggar på högskola, eller kanske till och med jobbar om jag har tur. :D
Det gör jag när jag är 35: Jobbar och är rik!
Jag var så stolt när: Jag inte röker.
Vann jag 10 miljoner skulle jag: Resa till Japan, Egypten och Hollywood.

 


Kommentarer

Skriv vad du tänker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0