Digitalfotografi.

Godkväll!
Nu är jag riktigt glad! Har precis beställt Digitalfotografi del 1, 2 och 3 av Scott Kelby.
Länk > http://www.japanphoto.se/product/fotobocker/scott-kelby-pagina-digitalfotografi-paketutgava-3-delar
Underbart! Jag älskar att fota men det känns alltid som att något blir dåligt på bilderna och jag gillar inte direkt att läsa sånt på internet. Lättare att läsa i en professionell bok enligt mig. :)
Usch, drack lite juice nyss och min mage mår inte så bra nu. :( Jäkla magkatarr! Så det blir nog sängen snart så man slipper illamåendet..
Ska upp 08.30 och duscha osv, för sen ska jag som sagt fota Axel när han går ur 9an. Hoppas jag får några fina kort då. :)
Puss och godnatt! ♥

Kommentarer

Skriv vad du tänker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0