Änder.

Godkväll.
Har ni haft en bra dag? Det har jag iallafall! Vaknade runt 11.30 och gick ut och sola direkt i 3 timmar. Sen kom Axel och vi kollade på Tyra Banks show och sen en film! :D
Var även ute och gick idag. :) Tog en 45-minutare och sen var jag så j*vla svettig så fick duscha 2 gånger idag. :(
Det var riktigt varmt när jag var ute! Det "roliga" var att cirka 2 minuter efter att jag kom hem så började det spöregna verkligen! Sån tur. :)
Idag har det bott 2 änder i vår trädgård hela dagen. Så jag har gett dom vatten och lite bröd. :) Dom låg mest i skuggan och chillade, haha. Så underbart söta är dom ju!
Nu blir det nog sängen, ska upp om 8 timmar och ta en promenad. :) Vill helst ta det på morgonen eller runt 20.00 för då är det inte så varmt. Men kan inte imorgon kväll, så jag måste gå upp tidigt med andra ord. :)
Ska ju se The Twilight Saga: Eclipse imorgon 18.00, längtar ihjäl mig! :D
Puss! 



Kommentarer

Skriv vad du tänker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0